ISHODI

2023.

Odgojo-obrazovni ishodi za nastavne predmete Biologija i Fizika

FIZ SŠ D.2.4. Analizira termodinamičke procese i sustave.

FIZ SŠ D.2.8.  Rješava fizičke probleme.

FIZ SŠ D.2.9.  Istražuje fizičke pojave.

BIO SŠ B.1.1. Uspoređuje prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava.

BIO SŠ B.1.2. Analizira održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem.

BIO SŠ B.4.1. Analizira čovjekov utjecaj na održavanje i narušavanje uravnoteženoga stanja u prirodi i bioraznolikost povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem.

BIO SŠ D.1.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja te opisuje razvoj znanstvene misli tijekom povijesti.

Odgojno-obrazovni ishodi za nastavni predmet Hrvatski jezik

SŠ HJ A.1.1. Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.2.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.

SŠ HJ A.3.1. Učenik govori upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.3.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.

SŠ HJ A.1.4. Učenik piše tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

Odgojno-obrazovni ishodi međupredmetnih tema

odr A.5.2. Analizira načela održive proizvodnje i potrošnje.

odr A.5.3. Analizira odnose moći na različitim razinama upravljanja i objašnjava njihov utjecaj na održivi razvoj.

odr B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti.

uku A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema. 

uku A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.

uku B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.

pod B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima.

ISHOD OVISI O SVIM SUDIONICIMA NASTAVNOG PROCESA.

2022.

Odgojno-obrazovni ishodi za istraživanje

Učenici će primijeniti osnovne principe znanstvenog istraživanja i metodologije na zadanu svakodnevnu situaciju, objasnit će dobivene rezultate. Prikazat će, analizirati i argumentirati rezultate i zaključke dobivene istraživanjem. Koristit će se raznim izvorima znanja, sudjelovati u raspravama i postavljati pitanja.

Odgojo-obrazovni ishodi za nastavne predmete Biologija i Fizika

BIO SŠ B.3.1. Analizira regulacijske mehanizme održavanja homeostaze na razini stanice i organizma

BIO SŠ B.3.2. Analizira posljedice narušavanja homeostaze

BIO SŠ C.2.2. Uspoređuje energetske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima

BIO SŠ D.1.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja te opisuje razvoj znanstvene misli tijekom povijesti

BIO SŠ D.1.2. Raspravlja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni bioloških otkrića te donosi odluke o vlastitim postupanjima

FIZ SŠ B.1.2. Primjenjuje I. Newtonov zakon.

FIZ SŠ B.1.3. Primjenjuje II. Newtonov zakon.

FIZ SŠ C.1.6. Analizira kružno gibanje.

FIZ SŠ A.1.9. FIZ SŠ B.1.9. FIZ SŠ C.1.9. FIZ SŠ D.1.9. Istražuje fizičke pojave.

Odgojno-obrazovni ishodi međupredmetnih tema

uku A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema. 

uku A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.

uku B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.

pod B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima.

osr B 4.2. Suradnički uči i radi u timu.

Odgojno obrazovni ishodi za simulirano suđenje

Učenici će oblikovati i izvesti javni govor, iznijeti dokaze i argumentirati ih pred publikom/sudnicom, imat će priliku braniti svoje stavove i pobijati tuđe.

Odgojno-obrazovni ishodi za novinsku redakciju

Učenici će pisati novinske vrste: vijest, izvješće, intervju, anketa, komentar i osvrt, analizirati ih i moći će ih definirati te prepoznati lažne vijesti. Poznavat će pojmove: novinska oprema, redakcija, urednik, fotograf, žuti tisak itd.

Odgojno-obrazovni ishodi za nastavni predmet Hrvatski jezik

SŠ HJ A.2/3/4.1. Učenik govori upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.2/3/4.4.Učenik piše upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja.

Design a site like this with WordPress.com
Get started