2024.
Odgojno-obazovi ishodi za nastavne predmete Biologija i Fizika
BIO SŠ B.2.1. Objašnjava održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama
BIO SŠ B.3.2. Analizira posljedice narušavanja homeostaze
BIO SŠ C.1.2. Objašnjava principe iskorištavanja energije na razini ekosustava s aspekta održivoga razvoja
BIO SŠ C.2.2. Uspoređuje energetske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima
BIO SŠ C.3.1. Analizira procese kruženja tvari, vezanja i pretvorbi energije na razini stanice te ih povezuje s funkcioniranjem organizama
BIO SŠ D.1.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja te opisuje razvoj znanstvene misli tijekom povijesti
FIZ SŠ B 2.2. Primjenjuje model čestične građe tvari
FIZ SŠ D. 2.4. Analizira i primjenjuje zakone idealnog plina i molekulsko kinetički model plina
FIZ SŠ D. 2.5. Analizira termodinamičke procese i sustave
FIZ SŠ D 1.5. Primjenjuje zakon očuvanje energije
Odgojno-obrazovni ishodi za nastavne predmete Hrvatski jezik
SŠ HJ A.1.4 Učenik piše tekstove opisnog i pripovjednog diskursa u kojima se ostvaruje obilježje funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
SŠ HJ A.2.4 Učenik piše tekstove izlagačkog diskursa u kojima se ostvaruje obilježje funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
SŠ HJ A.2.1 Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
SŠ HJ A.4.1 Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
Nastavni ishodi za međupredmetne teme
zdr A.4.2.A Razlikuje različite prehrambene stilove te prepoznaje znakove poremećaja ravnoteže u organizmu
zdr A.4.2.C Primjenjuje prehranu prilagođenu godišnjem dobu i podneblju u svakodnevnome životu
uku A 4/53. Kreativno mišljenje Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
uku C 4/5 3. Interes. Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoju učenje i ustraje u učenju
pod A. 4.1 i A 5.1 Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja
pod B. 4. 1 i 5. 1. Razvija poduzetničku ideju od koncepta do realizacije
pod C. 4.1 i 4.2. Sudjeluje u projektu ili proizvodnji od ideje do realizacije
pod C. 5.1. Sudjeluje u projektu ili proizvodnji od ideje do realizacije
ikt D. 4.1 i 5.1 Učenik samostalno ili u suradnji stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti
ikt A. 4.1 Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju
ikt 5.1 Učenik analitički odlučuje o odabiru odgovarajuće digitalne tehnologije
2023.
Odgojo-obrazovni ishodi za nastavne predmete Biologija i Fizika
FIZ SŠ D.2.4. Analizira termodinamičke procese i sustave.
FIZ SŠ D.2.8. Rješava fizičke probleme.
FIZ SŠ D.2.9. Istražuje fizičke pojave.
BIO SŠ B.1.1. Uspoređuje prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava.
BIO SŠ B.1.2. Analizira održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem.
BIO SŠ B.4.1. Analizira čovjekov utjecaj na održavanje i narušavanje uravnoteženoga stanja u prirodi i bioraznolikost povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem.
BIO SŠ D.1.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja te opisuje razvoj znanstvene misli tijekom povijesti.
Odgojno-obrazovni ishodi za nastavni predmet Hrvatski jezik
SŠ HJ A.1.1. Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
SŠ HJ A.2.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.
SŠ HJ A.3.1. Učenik govori upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
SŠ HJ A.3.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.
SŠ HJ A.1.4. Učenik piše tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
Odgojno-obrazovni ishodi međupredmetnih tema
odr A.5.2. Analizira načela održive proizvodnje i potrošnje.
odr A.5.3. Analizira odnose moći na različitim razinama upravljanja i objašnjava njihov utjecaj na održivi razvoj.
odr B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti.
uku A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
uku A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.
uku B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.
pod B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima.
2022.
Odgojno-obrazovni ishodi za istraživanje
Učenici će primijeniti osnovne principe znanstvenog istraživanja i metodologije na zadanu svakodnevnu situaciju, objasnit će dobivene rezultate. Prikazat će, analizirati i argumentirati rezultate i zaključke dobivene istraživanjem. Koristit će se raznim izvorima znanja, sudjelovati u raspravama i postavljati pitanja.
Odgojo-obrazovni ishodi za nastavne predmete Biologija i Fizika
BIO SŠ B.3.1. Analizira regulacijske mehanizme održavanja homeostaze na razini stanice i organizma
BIO SŠ B.3.2. Analizira posljedice narušavanja homeostaze
BIO SŠ C.2.2. Uspoređuje energetske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima
BIO SŠ D.1.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja te opisuje razvoj znanstvene misli tijekom povijesti
BIO SŠ D.1.2. Raspravlja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni bioloških otkrića te donosi odluke o vlastitim postupanjima
FIZ SŠ B.1.2. Primjenjuje I. Newtonov zakon.
FIZ SŠ B.1.3. Primjenjuje II. Newtonov zakon.
FIZ SŠ C.1.6. Analizira kružno gibanje.
FIZ SŠ A.1.9. FIZ SŠ B.1.9. FIZ SŠ C.1.9. FIZ SŠ D.1.9. Istražuje fizičke pojave.
Odgojno-obrazovni ishodi međupredmetnih tema
uku A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
uku A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.
uku B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.
pod B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima.
osr B 4.2. Suradnički uči i radi u timu.
Odgojno obrazovni ishodi za simulirano suđenje
Učenici će oblikovati i izvesti javni govor, iznijeti dokaze i argumentirati ih pred publikom/sudnicom, imat će priliku braniti svoje stavove i pobijati tuđe.
Odgojno-obrazovni ishodi za novinsku redakciju
Učenici će pisati novinske vrste: vijest, izvješće, intervju, anketa, komentar i osvrt, analizirati ih i moći će ih definirati te prepoznati lažne vijesti. Poznavat će pojmove: novinska oprema, redakcija, urednik, fotograf, žuti tisak itd.
Odgojno-obrazovni ishodi za nastavni predmet Hrvatski jezik
SŠ HJ A.2/3/4.1. Učenik govori upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
SŠ HJ A.2/3/4.4.Učenik piše upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja.